свежата гледна точка на изпълнени с оригинални идеи млади хора

Искрено и лирично

Събуждам се, рано е, сънена съм.

Ставам, протягам се

и се усмихвам на поредния слънчев ден и на силуета в огледалото.

Какво пък – не е най-идеалният,

но си е моят.

Нали малките странности ни правят уникално идеални.

Сама съм.

От работа нямам време за нищо…

малкото време, което намирам е за приятели…

почти съм забравила какво е среща, връзка…

Все едно. Така ми е добре.

Имам себе си – остроумната си уста, сарказма и доброто си настроение.

Те са ми достатъчни.

Усмихвам се. Обличам удобните дрехи…

нищо че някой твърдят, че не стават за работа.

Нали са удобни.

Обаждам се на приятел, нищо че е рано,

шегуваме се, смях, усмивки и позитивни емоции…

намирам поводи да се усмихвам и на път за работа.

Дори и в работата има неща,

което ме карат да се смея.

Малките неща. Обърни им внимание и ти!Изображение

View original post

Leave a Reply

