I still remember that day we met in December…

Даа… все още помня как влетях в биокафето, измръзнала от 3-часовия преход през снежна София. Първият стабилен сняг бе достатъчен, за да възцари хаос по пътищата. Пътуването до университета си беше истинско изпитание и без да закъснявах за контролно, за което не бях чела… Е, реших да го пропусна и вместо това да се стопля с един чай.

Влизам. Инстинктивно се оглеждам за някой познат… А! Виждам теб. Сам на маса за двама, грабнал телефона в ръка, по тениска, която очертава мускулите ти, но – тениска в този студ??

Помня сякаш беше вчера. Обичайното:
– Здравей
– Здрасти

Попитах те дали мога да седна за малко при теб: -“Разбира се”.

Приказки, чай, бисквитки… За какво бях дошла? А, контролното! Контролно ли…какво контролно? Напълно го бях забравила, ти ми помогна да изпъдя мисълта за него от гузната си съвест. За какво си говорихме ли… хмм. Не помня – запомнила съм друго. Беше свежа и стопляща първа среща.

Ти носеше апарата. Показа ми снимки. Направи ми тази. Първата.

let it snow

 

2 thoughts on “I still remember that day we met in December…

Leave a Reply

