Enjoy the Ride

Искам да спра, да се откъсна от всичко, да погледна отстрани. Искам да осъзнавам какво става около мен, а не просто животът да минава като на филмова лента, без да знам аз режисьорът ли съм, или главният герой… или в най-лошия случай – един от масата статисти.

Искам да натисна бутона пауза за момент, за да мога да възприема и осмисля всичко, което ми се случва напоследък, да обърна внимание на важните неща…но като че ли все не го намирам този скапан бутон. И всичко продължава да се върти на пълни обороти…

Как решаваш кое е важно, на какво да посветиш времето и вниманието си? Как избираш кого да допуснеш до себе си, на кого да се разкриеш безрезервно, докрай… Все по-трудно взимам тези решения и сякаш всеки ден губя обективността и реалната си преценка. Да слушам сърцето си ли?

Тогава трябва да се разпокъсам на хиляди парченца и да подаря късче от себе си на всеки важен човек, на всяко значимо занимание в живота ми, а те стават все повече и повече… Но дали всички заслужават да ме имат? Или трябва да се запазя цяла само за един човек? Но как да го избера… или да чакам той да ме намери – той да ме избере?!

А така ми се иска да се отпусна, да забравя всичко, да спра да мисля и само да се скрия зад големите си слънчеви очила и да се наслаждавам на пътуването…

Leave a Reply

