Absolut-но предизвикателство

Какво те кара да се стремиш към най-доброто в живота си? – питат от Absolut.

Моят отговор: ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА!
А що е предизвикателство?

С едва втория си пост да участваш в Absolut предизвикателството за блогъри 

Какво друго?

Да си на 20 години и да намериш смисъл да останеш в България – мисля, че това е най-актуалното предизвикателство. Не казвам, че лично аз съм го намерила този смисъл. Сигурно той е като  щастието – винаги съм вярвала, че се намира точно зад ъгъла. Номерът е само да го откриеш този проклет ъгъл…

Но все по-често срещам млади, амбициозни, нахъсани хора, за които е немислимо да напуснат страната. Те решават да останат тук, да живеят, да се развиват в родината. Въпреки всички трудности и препятствия, намират начин. И това ме мотивира – да не се задоволявам с малко, да се стремя към най-доброто, което заслужавам, към най-доброто, на което съм способна.

Винаги съм имала космополитното предчувствие, че няма да живея в България, че съм създадена за някоя друга култура, че това не е моята атмосфера. Но съм тук и давам всичко от себе си. Оцелявам, уча, работя. Живея в града. Познавам го. Вписвам се.

Обичам да жонглирам с няколко дейности едновременно. Готова съм да не спя, да не ям, да се вглъбя изцяло в това, което правя, за да стана по-добра…стига да ми харесва, да съм предизвикана!

Напоследък цари хаос в ежедневието ми. Сутрин-лягане, вечер-ставане.
Повече работа, отколкото ми се иска. По-малко време намирам да се вглеждам в себе си, да се търся, а толкова обичам.

Обичам денят ми да е предизвикателен, пълен със задачки. Ако ми доскучае, сама си го правя труден. Обичам да съм в движение. Да се развивам, дори и когато съм в застой. Обичам да пиша и да си правя планове за покоряването на този свят.

За сега обаче приемам предизвикателството и оставам тук!

Life begins at the end of your comfot zone

Ако намерите нещо от себе си в този пост, споделете го тук

Leave a Reply

